Παίζοντας με την Άνωση

Για δεύτερη χρονιά πραγματοποιήθηκε στις 29-4-2015 ημέρα Τετάρτη, στις εγκαταστάσεις του ΝΑΟΚ (Ναυτικός Αθλητικός Όμιλος Κέρκυρας ) η εκπαιδευτική εκδήλωση με τίτλο «Παίζοντας με την Άνωση».

img

Στην εκδήλωση μετείχαν 16 τριμελείς ομάδες μαθητών από 7 Γυμνάσια της πόλης και της Περιφέρειας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι μαθητές έφτιαξαν ένα καραβάκι χρησιμοποιώντας μόνο τρία υλικά. Αλουμινόχαρτο, λαδόκολλα και καλαμάκια για σουβλάκια. Για την κατασκευή αυτή είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα εργαζόμενη η κάθε ομάδα κατά τη διάρκεια των εορτών του Πάσχα. Μετά οι ομάδες απάντησαν σε ένα τεστ σχετικό με την άνωση και την πλεύση. Μετά το τεστ οι μαθητές παρουσίασαν είτε προφορικά είτε με Power Point τα προβλήματα κατασκευής και τον τρόπο αντιμετώπισής τους. Στη συνέχεια ζυγίστηκε το κάθε βαρκάκι και αξιολογήθηκε σε σχέση με τη στατικότητα της κατασκευής, δηλαδή αν μπορεί να «σηκώσει» συγκεκριμένο βάρος χωρίς να βουλιάξει. Τέλος τα καραβάκια διαγωνίστηκαν στην ταχύτητα πλεύσης, δηλαδή στο πόσο γρήγορα διέσχισαν την απόσταση μίας πισίνας, φορτωμένα.

img

Δόθηκαν τρία βραβεία.

  1. Το βραβείο στατικότητας το οποίο το πήρε η ομάδα των μαθητών Ζερμπιώνη Αλέξανδρου, Δαμασκηνού Ντάνιελ και Βραδή Νικόλαου από το Μουσικό σχολείο Κέρκυρας
  2. Το βραβείο Θεωρίας και παρουσίασης δόθηκε σε δύο ομάδες οι οποίες ισοψήφησαν, στην ομάδα των μαθητών Φρατζέσκου Αλκιόνη, Μακρή Ερμιόνη και Παπανελοπούλου Αμαλία του 7ου Γυμνασίου Κέρκυρας και στην ομάδα των μαθητών Δόση Παναγιώτα, Μπόσκολο Νεφέλη και Καλούση Έλενα του 5ου Γυμνασίου Κέρκυκρας.
  3. Το Γενικό βραβείο πλεύσης το πήρανε πάλι δύο ομάδες που είχαν σχεδόν ίδιους χρόνους. Η ομάδα των μαθητών Γρηγοροπούλου Μαριλένα, Κωνστάντη Κορίνα-Μαρία και Λέφα Ηλιάνα του 5ου Γυμνασίου Κέρκυρας με 13s καθώς και η ομάδα των μαθητών Τζόουνς Τόμας, Πάσχου Αφροδίτη και Δαρείου Σπύρου του Μουσικού σχολείου Κέρκυρας με χρόνο 14s.

Το Ε.Κ.Φ.Ε Κέρκυρας συγχαίρει όλους τους μαθητές που έλαβαν μέρος και ιδιαίτερα τις ομάδες των μαθητών που διακρίθηκαν.

Η δραστηριότητα αυτή έγινε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Go-Lab. Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση http://www.go-lab-project.eu/